5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@maximin.cz       Doprava a platba       Kontakt       Blog

Reklamace

Ač se snažíme prodávat takové výrobky, aby se tak dělo co nejméně, nicméně i tak se výrobek občas porouchá. Pokud se tak stane, zajistíme vám co nejrychlejší opravu či výměnu zboží, nebo vám vrátíme peníze.

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do reklamačního oddělení Maximin.cz, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

  1. Stačí vyplnit Reklamační protokol. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku.
  3. Výrobek pošlete na naše reklamační oddělení:

Maximin.cz - reklamace

Hrusická 2616/3

14100, Praha 4


NA ZÁKLADĚ ŠPATNÝCH ZKUŠENOSTÍ NEDOPORUČUJEME PRO REKLAMACI ZBOŽÍ VYUŽÍVAT SLUŽEB SPOLEČNOSTI ZÁSILKOVNA!

Zboží prosím zašlete přes Českou Poštu nebo kurýrní společnosti (PPL, DPD, GLS apod.)

Časté dotazy


Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.


Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí vám doklad o koupi výrobku a vyplněný Reklamační list.


Musím výrobek přinést v originálním obalu a včetně příslušenství?

Originální obal není potřeba. Výrobek však dodejte i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství.


Jak reklamovat v případě, že je kupujícím podnikatel (IČ)

Na podnikatele nakupující na IČ se zákonná záruka nevztahuje, a způsob řešení reklamace je tak na individuální domluvě. V rámci možností se ale každému snažíme vyjít vstříc.


Budou mi v případě neoprávněné reklamace účtovány náklady na její vyřízení?

Čas techniků posuzujících reklamace něco stojí, nicméně i tak Vám v případě první neoprávněné nic účtováno za jejich práci nebude.

V případě, že budete chtít reklamovaný výrobek zaslat zpět poštou, budeme vám účtovat pouze náklady na dopravu.

V případě opakovaných neoprávněných reklamací Vám bude účtován marně vynaložený čas technika sazbou 570,- Kč / h. Čas je účtován za započeté čtvrt hodiny.


VELMI NÍZKÉ CENY

DOPRAVA ZDARMA
​NAD 3000 KČ

(neplatí pro nadrozměrné zásilky)

VÝHODNÉ BALÍČKY

​​

ZÁRUKA NA VŠE
24 MĚSÍCŮ

2111 VÝDEJNÍCH MÍST

(ZÁSILKOVNA)

VLASTNÍ SKLAD V ČR