Velmi často zákazníci reklamují zboží s tím, že například skrytá kamera nepořizuje záznam. Z našich zkušeností víme, že více 70% produktů je na reklamaci zasíláno zbytečně. Podívejte se na nejčastější příčiny, způsobující problém s nahráváním.
1. Zařízení není nabité
Plně funkční zařízení je často "nefunkční" z důvodu, že není nabité.
Opatření:
- před použitím zařízení nabijte alespoň po dobu 2 hodin
- zkontrolujte, zda není vadný napájecí kabel, či nabíječka
- pokud se zařízení nedaří nabít, podívejte se do článku Proč zařízení nejde dobít
2. Není vložena paměťová karta
Většina produktů nemá vlastní paměť, a aby mohlo probíhat nahrávání je nutné vložit paměťovou kartu.
Opatření:
- před použitím do přístroje vložte kompatibilní paměťovou kartu
- kartu vkládejte do vypnutého přístroje - většina přístrojů neumí kartu za běhu načíst
3. Použitá paměťová karta je nefunkční či zavirovaná
Při použití nefunkční či zavirované paměťové karty nebude zařízení moci správně fungovat.
Opatření:
- zkuste kartu zformátovat v PC, popř. otestovat její funkčnost v jiném zařízení
- máte-li možnost, zkuste použít jinou paměťovou kartu
4. Použitá paměťová karta není podporována
Podporuje-li zařízení paměťové karty do kapacity 32GB, tak při použití 128GB karty nebude moci správně fungovat.
Opatření:
- použijte kompatibilní kartu
Diskuze
Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.