5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@maximin.cz       Doprava a platba       Kontakt       Blog

Poradna pro řešení problémů s aplikací MobilŠpion

Zakoupili jste si aplikaci pro odposlech mobilu MobiŠpion, a máte problém s jeho použitím? Zde najdete řešení nejčastějších problémů, kterého mohou nastat.

Jedna strana hovoru je slyšet dobře, zatímco druhá špatně popř. není slyšet vůbec

Problém je způsoben tím, že každý typ telefonu přistupuje k nahrávání hovorů jiným způsobem. V principu existují 2 hlavní možnosti:

  1. Telefon umožňuje nahrávání přímo z hovoru (pak budou obě strany hovoru slyšet dobře)
  2. Telefon neumožňuje nahrávání přímo z hovoru (pak bývá hovor zaznamenáván prostřednictvím mikrofonu na cílovém telefonu, a strana hovořící na druhé straně pak může být špatně slyšitelná, popř. ji není možné slyšet vůbec)

Existuje více různých nastavení zdroje nahrávání, kdy každé může fungovat na jiném telefonu.

Aplikace se po nainstalování pokusí zvolit nejvhodnější zdroj automaticky. Pokud však výsledek není ideální, je možné zkusit přenastavit zdroj manuálně v nastavení. 

Výběr zdroje nahrávání

Na server se přestala nahrávat všechna data

Problém může být způsoben několika faktory.


  • Telefon nemá připojení k internetu
    Mobilní telefon je mimo signál, je vypnutý nebo jsou na něm vypnuté datové služby. Ve chvíli, kdy telefon nemá přístup k internetu, tak není možné data na server odesílat.
    Řešení: Vyčkejte, až se telefon znovu zapne, dostane zpět na signál, popř. počkejte až se telefon připojí k WiFi.

  • Datový limit pro daný měsíc byl překročen
    Data budou od této chvíle nahrávána pouze při připojení přes WiFi. Případně je možné datový limit zvýšit v nastavení vašeho účtu. 

  • Aplikace byla z telefonu odstraněna
    Aplikaci je v tomto případě nutné, znovu do telefonu nahrát. O odstranění aplikace dojde například při továrním resetu zařízení.

  • Aplikace byla zablokována antivirem
    Antiviry či jiné optimalizační aplikace mohou vyhodnotit chování odposlechové aplikace jako rizikové, a zablokovat ji. V tomto případě je nutné buď antivir odstranit, nebo v něm povolit pro naši aplikaci výjimku.

Nelze přehrát nahraný hovor

Přehrávání přímo na webu je doplňkovou funkcí, kterou nepodporují všechny prohlížeče. Nejde-li vám nahrávku přehrát přímo ve webové administraci, klikněte na tlačítko "Stáhnout". Po stažení si přehrajte soubor ve vašem PC.

Funkce související se sledováním GPS lokace

Určovaná poloha je nepřesná

Aplikace zobrazuje pouze údaje, které získá z telefonu. Jsou 3 možnosti, které mohou nastat:

  • Aplikace získá údaj z GPS přijímače v telefonu
    Situace může nastat pouze ve chvíli, kdy má telefon povolenou GPS funkci. V tomto případě bude získaná lokace velmi přesná. 
     
  • Aplikace nezíská údaj z GPS přijímače v telefonu
    Situace nastane zejména ve chvíli, kdy je v telefonu GPS funkce zakázána. Aplikace v tomto případě získá alespoň přibližnou polohu podle BTS buňky mobilního operátora, ke které je telefon připojen. Přesnost závisí na hustotě BTS buněk v okolí cílového telefonu.
     
  • Aplikace nezíská žádný údaj z telefonu
    Situace nastane ve chvíli, kdy je telefon například vypnutý, nebo je v letovém režimu. Ve výjimečných případech může aplikace zamrznout, a začne odesílat data až po restartování telefonu.

 

Žádná poloha se nezobrazuje

Pro to, aby se poloha mohla zobrazovat, musí být nějaká forma zjišťování polohy v cílovém telefonu povolena. Je-li zakázáno jak zjišťování polohy dle GPS, tak zjišťování polohy ze sítě, nebude žádná lokace na server odesílána.

Záložky v menu jsou přeškrtnuté

Záložky jsou přeškrtnuté z důvodu expirování vaší licence. Objednat prodloužení licence je možné v menu v sekci "LICENČNÍ INFORMACE". Nebo skrz naši zákaznickou podporu.

Mobil se rychle vybíjí

Aplikace MobilŠpion v principu zatěžuje baterii mobilního telefonu velmi málo. Jediné funkce, které baterii telefonu mohou výrazně zatěžovat jsou časté audio nahrávky okolí a sledování GPS lokace.

Nechcete-li, aby se nahraný MobilŠpion na výdrži baterie v cílovém telefonu výrazně projevoval, doporučujeme omezit využívání výše zmíněných funkcí. Zejména nastavení intervalu pro sledování GPS lokace minimálně na 60 minut.

Druhou možností, je změnit nastavení sledování polohy na pouze "Síť". Získaná poloha je sice pouze orientační, ale vliv na baterii telefonu je pak minimální.

Změna nastavení odposlechu mobilu pro úsporu baterie

Nemám návod k použití

Návody k použití si můžete stáhnout vždy přímo u konkrétního produktu na našem webu. Pokud se vám návod nedaří dohledat, kontaktujte naši zákaznickou podporu

Nepodařilo se vám problém vyřešit?

Pokud vám naše poradna nepomohla, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Líbil se Vám tento článek?

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

VELMI NÍZKÉ CENY

DOPRAVA ZDARMA
​NAD 3000 KČ

(neplatí pro nadrozměrné zásilky)

VÝHODNÉ BALÍČKY

​​

ZÁRUKA NA VŠE
24 MĚSÍCŮ

2111 VÝDEJNÍCH MÍST

(ZÁSILKOVNA)

VLASTNÍ SKLAD V ČR